2020. máj 15.

Vivaldi... az én szememmel

írta: VivaldiTravel
Vivaldi... az én szememmel

Egy vallomással kell kezdenem az írásomat. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy az évszázadok távlatában a kicsike porszemmel sem felérő 8 évvel ezelőtt - mikor is elkezdtem dolgozni jelenlegi munkahelyemen - tudtam volna, hogy a Vivaldi Travelt eszik-e vagy isszák netalán gondos kezek termesztik.

Jöttek a munkák, a megoldandó feladatok mindenféle megrendelőktől, partnerektől… közöttük volt " A Travel " is ahogy azt magunk között mindig is emlegettük.

Majd ahogy a két cég kapcsolata kezdett szorosabbra fonódni egyre többször jöttek a megrendelések ... egyre több utat tanultam meg… a világ különböző részein.

És valóban... az akkor még gyerekkori álomként a bakancslista egyre több elemét sikerült kipipálnom.

Róma... az addig csak filmekben látott Colosseum... előttem állt és megérinthettem ódon falait.colosseum-1014310_1280.jpgNápoly... egy Piedone film egyik jelenetében látott Vezúv, amit sikerült "meghódítani", aminek tetejéről a mélybe tekintve egy soha nem feledhető panoráma tárul a fáradt vándor szeme elé.vesuvius-4910457_1280.jpgPisa...melynek ferde bája alatt egy jó olasz kávét elfogyasztani semmihez sem fogható.pisa-4448710_1920.jpgA carrarai márvány hideg érintését addig csak hírből ismertem és most a kezembe foghattam egy-egy darabját.tuscany-4240689_1920.jpgVelence... a szerelmesek városa mindannyiszor új csodát kínál.venice-4286696_1280.jpgDe a teljesség igénye nélkül a brüsszeli pisilő kisfiú… az Atomium fénylő gömbjei… brussel-958408_1920.jpgaz Euromast forgó panorámája... az Avignoni pápai palota... a fim fellegváraként ismert Cannes… a pourhome méltán híres városa Grasse... Monaco...monaco-572428_1920.jpga Versailles-i mintára épült kastélyok Bajorországban ... Verona ... Milánó... Szlovákia csodás tájai és nem utolsó sorban a vendégszeretet követésre méltó példája... Erdélyerdely-967630_1280.jpgEzek az élmények mind-mind kimaradtak volna az életemből, ha nincs a CSAPAT!!...                                         

A mindannyiszor profi módon megszervezett utak összessége.

Most kicsit nehéz mindannyiunknak. De bízok benne, hogy mihamarabb újra úton... újra együtt... újra a sok mosolygó, előre köszönő integetős, szinte barátként üdvözölt törzsutasgárdával és persze az új, utazni vágyó emberekkel.

A végére csak annyit mondanék: KÖSZÖNÖM A MUNKÁTOKAT...
Fejes Attila - gépkocsivezető
attila.jpg

Szólj hozzá